ATAG tweede bij ‘Serviceprijs van het jaar 2013’

atag serviceprijs 2013

We ontvingen een berichtje van ATAG, producent van keukenapparatuur. Het bedrijf werd onlangs tweede bij de uitreiking voor de ‘Serviceprijs van het jaar 2013’. Het bedrijf was de enige fabrikant van keukenapparatuur in de finale en won de prijs voor de klantenservice.

Serviceprijs van het jaar

De Serviceprijs van het jaar wordt jaarlijks door DOOR Training & Coaching en vakblad Service Magazine en Stichting Member Benefits uitgereikt. Doel van de prijs is om het serviceniveau van bedrijven in beeld te brengen en om onderscheidende bedrijven daarvoor te belonen. Tijdens de wedstrijd wordt gekeken naar de website, de bereikbaarheid en service van de helpdesk en het functioneren van de servicemonteurs. Na iedere ronde vallen er bedrijven af en in de finale strijden de vijf beste bedrijven om de ereplaats.

ATAG: tweede bij Serviceprijs van het jaar

Dit jaar namen 658 serviceafdelingen en servicebedrijven aan de wedstrijd deel. In de finale stonden bekende en minder bekende namen, zoals Ploeg Kozijnen, Solarlux, Canon, Carrier en ATAG Nederland. Van deze bedrijven ging Solarlux er uiteindelijk met de hoofdprijs vandoor. ATAG Nederland behaalde een tweede plaats. Daarmee is de Nederlandse tak van de wereldwijde producent van keukenapparatuur het bedrijf in zijn sector met de beste papieren als het gaat om service. Opmerkelijk is dat in de jury twee personen van concurrerende bedrijven (Electrolux Home Products en Miele Nederland B.V.) vertegenwoordigd waren. Dat heeft de jury er echter niet van weerhouden om de klantenservice van ATAG zeer positief te beoordelen.

Het is overigens niet de eerste keer dat ATAG een prijs won. Zo won ATAG 3 Red Dot Design-awards en een A1-garantielabel.

Lees de reacties of reageer zelf op dit artikel